despre

5.2. măsurarea şi scalarea profilului astrologic


            Despre importanţa acestui subiect poate că nici nu merită să discutăm. Sunt convinsă că orice mamă sănătoasă la cap face aşa ceva pentru copilul ei. Este poate printre primele şi cele mai
importante acţiuni după ce ieşi din Maternitate. Adică, e clar: când te anunţă că, gata, nașterea s-a terminat, te uiţi la ceas cu atenţie (nu te bazezi pe medici, că ăştia scriu numai prostii în fişele lor) şi imediat cum poţi dai fuga la astrolog ca să afli ce-i cu puiul tău. Cine înţelege cât de cât importanţa şi influenţa astrelor, cine ţine la familie şi-şi asumă maternitatea la modul responsabil, full, ca mine, aşa procedează!

            Apare aici o întrebare: dacă ştiu că studierea astrogramei e vitală în dezvoltarea copilului, de ce pomenesc de asta abia acum? Aveţi dreptate, trebuia s-o fi rezolvat mai devreme, dar mi-am propus transparenţă totală, îmi recunosc şi eşecurile. Am întârziat ceva, dar să ştiţi că nu din vina mea. Imediat după ce-am adus copilul acasă, l-am sunat pe astrologul meu de suflet, un tip foarte tare, chiar genial pe astrograme previzionare. Ghinionul unu, al meu: tocmai fusese invitat la Bordeaux, la un congres de specialitate, şi mi-a zis să-l aştept până se întoarce. Ghinionul doi, al lui: pe drum a avut un îngrozitor accident de maşină, undeva în zona frontierei.
            Nevastă-sa, astroloagă şi ea - lucrau în cuplu -, mi-a zis să stau liniştită, că-i făcuse ea calculele şi-n două luni e pe picioare. L-am aşteptat, ce era să fac? Întâi că-mi erau dragi amândoi: nişte bătrânei simpatici, oameni de calitate, din familii boiereşti autentice, cu rădăcini până-n secolul XVI şi ramificaţii pe la toate marile case nobiliare ale Europei, maniere desăvârşite şi, cel mai important, ştiau să-ţi spună adevărul în faţă fără să pară că te flatează. Aşa ceva chiar nu găseşti pe toate drumurile! Apoi, aveam şi încredere în ei: de la 20 de ani mă sfătuiau, le verificasem competenţa de nenumărate ori.
            Ei bine, după altă lună şi jumătate bătrânul a murit, căci rănile fuseseră prea grave. Până am dat de un înlocuitor, până l-am verificat, până s-a eliberat şi ăsta, că mai avea nişte comenzi în lucru, am mai pierdut câteva luni. De-aia am întârziat aşa mult, să nu credeţi c-aş fi inconştientă.

            Acum, nu pot intra în detalii pe tema asta, că doar ştiţi că astrogramele personalizate sunt confidenţiale şi dezvăluirile sunt supuse asprului blestem karmic. Nici măcar fetei n-am voie să-i spun nimic până la 18 ani. Aş avea cu ce să mă laud în faţa voastră, nici vorbă, dar trebuie să mă abţin. Vă pot împărtăşi însă câte ceva, ca să vedeţi cu câtă rigoare mi-am făcut datoria. Am dat o comandă completă, de la astrograma natală şi poziţionarea chakrelor, cu ascendent, descendent, influenţa planetelor, Soare, Lună, Marte, Venus, tot tacâmul, şi până la analiza personalităţii, să-i determinăm potenţialul, oportunităţile, predestinările profesionale şi materiale. Şi pentru că expertul avea o specializare în State, l-am pus să-i determine copilului inclusiv the energetic signature, if you know what I mean. Asta, ştie tot omul, chiar e vitală dacă vrei sa-i ghidonezi cum trebuie evoluţia inteligenţei emoţionale.
            Vă mărturisesc un singur lucru: am fost de-a dreptul încântată de tot ce-am aflat. Şi astrologul ăsta nou făcea treabă ca lumea, mi-a evidențiat tot ce era important de știut ca să-mi cresc fata ca lumea. Esențială a fost astrograma karmică, să-i cunosc din timp evoluţia şi să mă pregătesc pentru eventualele surprize. Am pus accent pe profilul afectiv, i-am determinat sectoarele cu probleme, ca să ştiu unde să acţionez cu atenţie, şi i-am făcut harta planetară, ca să pot şi eu, mămica ei, s-o cunosc, s-o înţeleg, să-i pot respecta individualitatea, să ştiu cum s-o iau când face pozne.
            Pentru celelalte componente ale ofertei - că le-am comandat la pachet - m-am băgat eu în faţă. Vorba aia: copil, copil, dar mai trebuie să trăim şi noi, mămicile. Practic, la aceiaşi bani am primit un studiu exhaustiv al compatibilităţii mele de cuplu cu toate semnele zodiacale, care mi-a prins tare bine. (Ca să vezi ce înseamnă să te pricepi la oameni: astrologul ăsta nou m-a citit din prima, de când m-a întrebat cum să calculeze, cu unul sau mai mulţi parteneri. S-a uitat în ochii mei şi n-a mai fost nevoie să-i răspund.) Mi-a făcut profilul afectiv, sentimental, sexual şi relaţional şi mi-a dezvăluit pe ce aspecte să mă concentrez ca să-mi întreţin şi eu starea de fericire.
            Până la urmă, omul chiar se pricepea. Adică mi-a confirmat tot ceea ce ştiam deja de la mentorul său: arsenalul seducţiei mă plasa în continuare în rândul marilor puteri. Pe sufletul meu a vorbit, zău aşa. I-am dat şi un bonus consistent, chiar dacă au durat cam mult calculele. (Bonus în bani, nu altceva, că a declinat oferta în mod civilizat. Nu, nu m-am simţit jignită, am fost doar puţin descumpănită în prima fază, apoi de-a dreptul tristă. Parcă tot mai mulţi bărbaţi de calitate suferă de handicapul ăsta, care-i ține departe de noi: ori îi incapacitează fidelitatea în exces, ori sunt pe invers. Drăguțul cu astrele era varianta “b”.)


            Revin la astrograma copilului, că despre asta discutam. O faceţi by default, că o face toată lumea, dar să nu comiteţi eroarea să vă opriţi aici. Mult mai important e să ţii cont de ea, de adevărurile dezvăluite despre capcanele vieţii, direcţiile în care va excela copilul, aspectele care trebuie corectate, despre tot, pe scurt. Horoscopul ăsta ne ajută enorm, e ca un studiu de prefezabilitate pentru viața lui bebe. La mine, tot ceea ce am făcut şi voi face de acum înainte pentru fata mea pe asta se bazează, căci tabloul natal e constant, rămâne valabil toată viaţa. Am mai mers eu la om din când în când pentru refacerea calculelor, dar să ştiţi că liniile directoare nu s-au schimbat, le determinase corect din prima.